Lidmaatschap opzeggen of aanpassen

Allereerst: bedankt voor jouw steun!

Als trouwe supporter van Amnesty International steunen we samen de strijd voor mensenrechten wereldwijd. Jouw bijdrage maakt een groot verschil in het leven van mensen die onrecht wordt aangedaan. Dankzij jou kunnen we onafhankelijk opkomen voor vrijheid en gelijkheid.

Het kan zijn dat je overweegt je lidmaatschap op te zeggen. Misschien is je financiële situatie veranderd of heb je het gevoel dat je bijdrage te hoog is. We willen je graag een alternatief bieden waarmee je toch betrokken kunt blijven bij onze beweging.

Onze medewerkers staan voor je klaar, en zijn telefonisch bereikbaar. Bel ons op 020-626 44 36, dan kunnen we je aanvraag het snelst behandelen. Onze medewerkers zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Of klik hier om een medewerker te spreken

© © Simone Dalmasso

Verlaag eenvoudig je maandelijkse bijdrage

In plaats van je lidmaatschap te beëindigen, kun je ook je maandelijkse bijdrage verlagen. Zo blijf je deel uitmaken van onze beweging en steun je ons belangrijke werk, maar dan voor een lager bedrag dat beter bij je past. Elke bijdrage, hoe klein ook, helpt ons de strijd voor mensenrechten voort te zetten.

Wist je dat:

• Al meer dan 257.777 Nederlanders Amnesty International steunen met een structurele bijdrage
  • We dankzij onze leden al meer dan 55 jaar mensenrechten verdedigen
  • Jouw steun direct bijdraagt aan het beschermen van mensen in nood
Ja, ik verlaag eenvoudig mijn bijdrage