R’dam | 10-10 | training: Van IMPRINT naar EMPOWERMENT

Op 8 maart, Internationale Vrouwendag, lanceerde Amnesty Nederland de campagne #LetsTalkAboutYES. We willen ervoor zorgen dat in Nederland de norm is dat seks gebaseerd is op gelijkwaardigheid, vrijwilligheid en instemming. Tijdens de campagne brengen we daarom, met name onder jongeren, de dialoog over seks en instemming op gang. Daarnaast dringen we aan op een nieuwe verkrachtingswet. Verkrachtingsslachtoffers verdienen erkenning én betere wettelijke bescherming.

In het kader van deze campagne organiseren activistenleiders de volgende training:

Van IMPRINT naar EMPOWERMENT
Er komt een moment dat je je wil ontworstelen aan je verkrachtingservaring. Ben je zo ver?

Verkrachting, het stopt niet bij de schending, het laat imprints achter, onzichtbaar voor de buiten wereld maar voelbaar voor ieder die er slachtoffer van werd. Herken jij dit en wil jij vrij komen van jouw imprint en doorgroeien in empowerment? Houd dan de volgende datum vrij in je agenda:

10 oktober, Rotterdam, Djoj, 12.00-18.00 uur
Antony Duyklaan 7, 3051 HA Rotterdam
Van imprint naar empowerment na verkrachting!

Het wordt een fantastische dag waar je met positieve energie en een compleet andere ervaring van jezelf uit tevoorschijn komt. Onder leiding van twee vak krachten met meer dan 20 jaar ervaring.

Wil je er bij zijn? Wil je meer informatie en / of inschrijving:
– kernkrachtnu@gmail.com
– tel 0640713683