De acceptgiro verdwijnt
Aan de hand van veelgestelde vragen kunt u meer lezen over het verdwijnen van de acceptgiro.
Heeft u nog andere vragen of wilt u toch liever uitleg over wat het voor u betekent, neemt u dan contact met ons op. U kunt ons bellen op 020 626 44 36 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar ledenadministratie@amnesty.nl.
Veelgestelde vragen
Waarom verdwijnt de acceptgiro?
Welke alternatieven heb ik om mijn jaarbijdrage over te maken?
Waar vind ik meer informatie over wat het afschaffen van de acceptgiro voor mijn persoonlijke situatie betekent?
Ik heb nog een acceptgiro. Hoe lang kan ik nog met de acceptgiro betalen?
Hoe werkt het alternatief dat jullie bij de brief over de jaarbijdrage zullen versturen? U kunt Mijn jaarbijdrage op twee manieren gebruiken: Dan kunt u Mijn jaarbijdrage invullen en voortaan aan ons in plaats van aan de bank opsturen. Dan kunt u de informatie van ‘Mijn jaarbijdrage’ of ‘Mijn eenmalige gift’ op dezelfde manier gebruiken als u gewend was met de acceptgiro.
Zijn er alternatieven om ‘op papier’ te betalen? U kunt een papieren overschrijvingsformulier invullen. Papieren overboekingsformulieren bestelt u bij uw eigen bank. Raadpleeg de website van uw bank of informeer bij uw bank naar de mogelijkheden.
Wanneer u van ons een brief ontvangt over de jaarbijdrage dan ontvangt u vanaf 1 april 2023 het alternatief voor de acceptgiro. Deze heet ‘Mijn jaarbijdrage’ of ‘Mijn eenmalige gift’.
Hoe gebruik ik internetbankieren?